Tammikuu

Vuosikokous ja vuosijuhla. Vuosikokoukseen pyydetään luennoitsijaksi edellisen vuoden Hillbom -palkittu. Toisena luennoitsijana on usein ollut Duodecim pääseuran Matti Äyräpään tai Konrad ReijoWaaran palkinnon saaja. Vuosijuhla antaa paikkakunnan lääkäreille mahdollisuuden iloiseen yhdessäoloon työn ulkopuolella.

Kesäkuu

Leikkimielisessä Elias- soututapahtumassa yhdistyvät urheilu, koulutus ja rento yhdessäolo hyvän ruoan parissa. Kirkkoveneillä kilpailevat muutaman km matkan Pursialasta Kyyhkylään 2-3 venekuntaa, jotka kootaan perusterveydenhuollon ja erikoissairaanhoidon lääkäreistä sekä kesäkandeista.

Elokuu

Kuutamoristeily Saimaalla täyden kuun aikaan järjestetään yhteistyössä Suomen Lääkäriliiton paikallisosaston kanssa.

Marraskuu

Hillbom symposiumi sisältää korkeatasoisia luentoja vuosittain vaihtuvilla teemoilla. Symposiumi on erikoislääkärikoulutuksen teoriakoulutusta.

Symposiumissa myönnetään myös Hillbom palkinto lääkärille, joka on osoittanut erityistä ansioituneisuutta toiminnassaan tai menestyksekkäästi edesauttanut Duodecimin Mikkelin paikallisyhdistyksen arvojen toteutumista.

Palkitut: 2013 Jouko Hänninen, 2014 Juhani Koski, 2015 Pekka Waris, 2016 Leo Tarssanen, 2017 ei palkittua, 2018 Raimo Suhonen, 2019 Sakari Vuorinen, 2020 Pirkko Valtola, 2021 Jarmo Lappalainen, 2022 Kati Myllymäki.

Yhdistyksen säännöt

MS Word -tiedostoSäännöt.docx (3.9 MB)
Paikallisyhdistyksen säännöt 1947
PDF-tiedostoYhdistyksen säännöt.pdf (104 kB)