Tapahtumat

Duodecimin Mikkelin paikallisyhdistys järjestää vuosittain marraskuussa Hillbom symposiumia, joka on E. A. Hillbomin nimeä kantava lääketieteen alan symposiumi ja järjestetty vuodesta 2012.

Symposiumissa myönnetään myös Hillbom palkinto lääkärille, joka on osoittanut erityistä ansioituneisuutta toiminnassaan tai menestyksekkäästi edesauttanut Duodecimin Mikkelin paikallisyhdistyksen arvojen toteutumista. Palkitut: Jouko Hänninen (2012), Juhani Koski (2013), Pekka Waris (2014), Leo Tarssanen (2015).

Symposiumia edeltävänä iltana kunnioitetaan soihtukulkueella edesmenneitä kollegoita käymällä Duodecim emoseuran ja paikallisyhdistyksen perustajajäsen E. A. Hillbomin haudalla.

Tammikuussa pidetään vuosikokous ja vuosijuhla, jossa kuullaan myös 2 luentoa.

Kesäkuussa järjestetään leikkimielinen Elias- soutu. Kirkkoveneillä kilpailevat muutaman km matkan Pursialasta Kyyhkylään 3 venekuntaa: kesälääkärit, keskussairaala ja terveyskeskus.

Elokuussa järjestetään yhteistyössä Suomen Lääkäriliiton paikallisosaston kanssa Kuutamoristeily Saimaalla.

Yhdistyksen säännöt

MS Word -tiedostoSäännöt.docx (3.9 MB)
Paikallisyhdistyksen säännöt 1947